لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

تبلیغات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    irantahsil
    ايران تحصيل تخصصي ترين وب سايت علمي كشور در زمينه مشاوره تحصيلي , كنكور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ايجاد گشته تا بتواند با بهره گيري از برترين مشاوران و اساتيد علمي كشور پاسخگوي سوالات شما مردم عزيز باشد اميد است با عنايت حق تعالي و تلاش مجموعه اين مهم به نحو احسن انجام گيرد.

لینک دوستان

امکانات جانبی

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 327
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز :
    بازدید دیروز بازدید دیروز :
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 0
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته :
    بازدید ماه بازدید ماه :
    بازدید سال بازدید سال :
    بازدید کلی بازدید کلی :

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.135.226.216
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان irantahsil و آدرس irantahsil-720.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

 
لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

جهت اطلاع از لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی و رشته های بدون آزمون مهر و بهمن علمی کاربردی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی شامل چه رشته هایی می‌باشد؟  دانشگاه جامع علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجویان خود را پذیرش می‌کند. اگر به دنبال دانشگاهی هستید که هر رشته‌ای را که علاقه مند به ان هستید به صورت آکادمیک دنبال کنید، ما دانشگاه علمی کاربردی را به شما معرفی می‌نماییم. دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور، دانشجویان خود را پذیرش می‌کند. در سایت ایران تحصیل در رابطه با نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  صحبت نمودیم و همچنین در ارتباط با ثبت نام دانشگاه‌های مختلف، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مطالب را به صورت کامل خدمت شما ارائه دادیم. رشته های بدون آزمون مهر و بهمن علمی کاربردی برای شرکت در دانشگاه شرایطی دارد و این شرایط برای دانشجویان لازم و ضروری می‌باشد. لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی شامل رشته هایی می‌شود که داوطلبان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در رشته های بدون آزمون علمی کاربردی می‌توانند در آن ادامه تحصیل دهند. در این مقاله می‌خواهیم لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی را به شما ارائه دهیم.

ثبت نام در لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

قبل از اینکه به لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی بپردازیم لازم می‌دانیم در رابطه با نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای شما توضیحات لازم را ارائه دهیم. همان‌طور که می‌دانید دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می‌پذیرد. داوطلبانی که قصد شرکت در دانشگاه علمی کاربردی دارند می‌توانند در مقطع کاردانی بدون کنکور در هر نوبت که مایل باشند یعنی نیمسال اول و یا نیمسال دوم ثبت نام نمایند. شرط ثبت نام برای شرکت در مقطع کاردانی علمی کاربردی تنها داشتن مدرک دیپلم کافی خواهد بود و نیازمند داشتن گواهینامه پیش دانشگاهی که برای دانش آموختگان نظام قدیم وجود داشت نیستند. داوطلبان می‌توانند بدون اینکه نیازمند گواهینامه پیش دانشگاهی باشند، ثبت نام خود را آغاز نمایند. البته همان‌طور که می‌دانید این گواهینامه پیش دانشگاهی برای رشته های نظری یا همان رشته های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی می‌باشد. رشته های هنرستان و فنی و حرفه‌ای که اصولاً مقطع پیش دانشگاهی را ندارند و نمی توان این مورد را به آن ها تعمیم داد. بنابراین دارندگان دیپلم می‌توانند از بین لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی دست به انتخاب بزنند و رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند. ملاک بررسی صلاحیت شما در دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور، معدل دیپلم و سوابق تحصیلیمی‌باشد. اما اینکه این سوابق چگونه محاسبه می‌شود و چگونه می‌توان از بین لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی دست به انتخاب زد و چه عواملی می‌تواند در انتخاب شما در بین لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی مؤثر باشد؟ سؤالی است که کارشناسان ما به در این مورد به شما پاسخگو خواهند بود.

 

رشته های بدون آزمون مهر و بهمن علمی کاربردی

و حالا نوبت به صحبت در رابطه با لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی می‌رسد. لیست رشته های علمی کاربردی مهر و بهمن  هر ساله در نیمسال اول (ترم مهر) و همچنین نیمسال دوم یا همان (ترم بهمن) ارائه می شود . دانشجویان برای پذیرش این رشته‌ها فقط بر اساس سوابق تحصیلی و به صورت نیمه متمرکز پذیرفته می‌شوند. لیست رشته‌های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی شامل رشته‌های متنوعی می‌شود که هر ساله دانشگاه علمی کاربردی دانشجویان خود را می‌پذیرد. رشته‌های بدون آزمون مهر و بهمن علمی کاربردی  عبارتند از  : تجهیزات اتاق عمل ، تجهیزات پزشکی ، کنترل و کیفیت دارو ، تجهیزات فنی اتاق عمل ، تجهیزات فنی آزمایشگاه ، تشخیص پزشکی ، تجهیزات آزمایشگاه پزشکی ، تجهیزات کنترل عفونی ، استریلیزاسیون و…

تعدادی از لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی را برای شما در این نمونه معرفی نمودیم. اما قطعاً ارائه این لیست نمی‌تواند نمونه کاملی در این زمینه باشد. ضمن اینکه دانشگاه‌های مختلف به صورت متفاوت در رشته‌های مختلف دانشجویان را پذیرش می‌کنند. اینکه شما در کدام دانشگاه پذیرفته شوید، بستگی به عوامل مختلفی دارد. مهم ترین این عوامل را می‌توان انتخاب رشته و سوابق تحصیلی شما در این مورد باشد. نحوه محاسبه این سوابق تحصیلی را می‌توانید از کارشناسان ما جویا شوید. همچنین یکی از سوا لاتی که داوطلبان با مطالعه این مقاله و دیدن لیست رشته‌های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی  ممکن است برای آن‌ها مطرح شود؛ این است که آیا در رشته‌های بدون آزمون مهر و بهمن علمی کاربردی رشته‌های پزشکی ، دندانپزشکی را می‌توان گنجانید؟ زیرا به دلیل تقاضای زیادی که داوطلبان تجربی به این رشته‌ها دارند و همچنین به دلیل اینکه پذیرش در این رشته‌ها در دانشگاه‌های سراسری بسیار سخت می‌باشد و همچنین هزینه شرکت در دانشگاه آزاد این رشته‌ها بسیار زیاد است و داوطلبان ممکن است توان پرداخت آن را نداشته باشند به همین دلیل و به دلیل اینکه دانشگاه علمی کاربردی نسبت به دانشگاه آزاد و پیام نور میزان شهریه کمتری دارد و همچنین به دلیل راحت الوصل بودن ورود به آن، تمایل و گرایش به شرکت در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بسیار بیشتر می‌باشد. پاسخ این سؤال که آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته های پزشکی و دندانپزشکی را دارد؟ را می‌توانید از مشاورین ما بخواهید. کارشناسان ما اطلاعات کاملی در ارتباط با لیست رشته‌های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی و رشته های جامع علمی کاربردی به شما ارائه خواهند داد و همچنین اگر سؤالی در ارتباط با رشته‌های بدون آزمون مهر و بهمن علمی کاربردی دارید را، می‌توانید از مشاوران پاسخگوی ما اطلاعات لازم را کسب نمایید.

جهت اطلاع از لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی و رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

02170707028 و در صورت شلوغی 02170707024 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 کانال اطلاع رسانی لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

کانال اطلاع رسانی لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

مطالب مرتبط :

رشته های دانشگاه پیام نور کارشناسی

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

 اعتبار مدرک علمی کاربردی برای استخدام

لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی 97 – 98




تاریخ ارسال پست: چهار شنبه 10 مرداد 1397 ساعت: 11:28
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: